Klanten en fanmail

Een purser van Transavia mailt naar het MT: 'Wat een mooi, duidelijk, helder boekje. Simpel geschreven, op een manier die binnen komt. Confronterend, maar wel heel eerlijk. Complimenten! Dat wilde ik gewoon even kwijt.'

Anouk Pruijn | Service Management Officer ABN AMRO'Het is goed gelukt om op een simpele, humoristische manier een aantal behoorlijk abstracte concepten te vatten en een stukje noodzaak over te brengen.'

Lian, Ministerie van VWS ‘Dit is een boekje dat je vaker moet en vooral wil lezen. Is het mogelijk dat elke medewerker een exemplaar kan krijgen? Er werken hier 60 mensen...’

Lies Maliepaard ABN*AMRO - Manager IT systems: 'De humor draagt krachtig bij aan de boodschap die we willen overbrengen.'

Anneke van Zanen - Nieberg, Algemeen directeur Auditdienst Rijk: 'Johanna Kroon schreef het veranderverhaal voor de ADR. Haar kennis van verandercommunicatie en storytelling plus haar ervaring binnen de (Rijks)overheid maakt haar een gewilde specialist. Deze geheel eigen aanpak heeft bewezen de veranderbereidheid en een succesvolle verandering in de hand te werken.'

Annette Lijdsman, Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit: 'Zelfs na 2 jaar wordt nog steeds verwezen naar de animatiefilm.'   

KLANTEN

ASML, ABN AMRO, KPN, NUON, Sanoma, Transavia

Ministeries van VWS, Financiën, Economische Zaken, Landbouw, Verkeer en Waterstaat

Rijksgebouwendienst, Rijkswaterstaat, Auditdienst Rijk

Gemeente Amsterdam, Den Haag, Enschede, Schiedam, Oss, Zoetermeer

Provincie Groningen, Provincie Zuid Holland, Provincie Noord Brabant 

Avans Hogeschool, Alliander, Hogeschool Utrecht, NS, wooncorporaties, zorginstellingen

Jitske Kramer - Human Dimensions

Anne-Mei The - de werkvloer centraal